Eym Grup Turizm A Grubu Seyahat Acentası
info@eymgrupturizm.com Turkish English Arapça
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel

Sheraton Bursa Hotel

Eym Turizm Öneriyor
Bursa, Türkiye

9.3Mükemmel

%% 95 Tavsiye ediyor. Tavsiye ediyor. 0 Yorum
Güvenli Turizm Sertifikalı Otel

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından başlatılan Güvenli Turizm Belgelendirme Programı; tesislerin uygulamaları gereken sağlık ve hijyen kurallarının yanı sıra almaları gereken önlemleri kapsıyor. 
Güvenli Turizm Belgesi’ne sahip olmak isteyen tesisler; uluslararası standartlar göz önünde bulundurularak belirlenen sağlık ve hijyen kurallarının uygulanması hususunda yetkili denetim firmaları tarafından bir dizi denetime tabi tutuluyor. Denetimler düzenli aralıklarla tekrarlanarak kayıt altında tutuluyor.

Tesis Bilgileri

Tesis Bilgileri



Önemli Bilgiler

  • GİRİŞ SAATİ 14:00
  • ÇIKIŞ SAATİ 12:00
  • Genel Tanıtım

    Bursa’ya ister iş, ister eğlence amaçlı gelin; Sheraton Bursa Hotel, Bursa’daki vazgeçilmez adresiniz olmak için en iyi aday. Yeni iş ve alışveriş merkezleriyle hızla gelişen Bursa’nın yeni kalbi sayılan Nilüfer'de 171 odası ile hizmet vemekteyiz.
  • Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

    Hijyen, Temizlik ve Sağlık Kontrolleri • Genel alanlar ve misafir odaları düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. • Genel alanlar 2 saatte bir temizlenmektedir. • TSE belgeli el dezenfektan ürünleri tüm misafir alanlarında kullanıma sunulmuştur. • Kişilerin temasını aza indirgemek amacıyla; sosyal mesafe işaret ve uyarılar otelin gerekli tüm alanlarına yerleştirilmiştir. • Otelin klima santral filtreleri standartlara uygun olarak düzenli temizlenmektedir. Odalarda ve toplantı salonlarındaki klima santralleri %100 dış hava ile çalışabilmektedir. • Tüm tesisat ve donanımların koruyucu bakımları periyodik olarak, genel hijyen eğitimi almış uzman kişilerce yapılmaktadır. • Günlük oda temizliği sadece talep üzere yapılmaktadır. • Talep edildiğinde misafirlere maske temin edilerek, genel alanlarda misafirlerin maskesiz dolaşmaması sağlanmaktadır. • Kalem, oda anahtarı gibi yeniden kullanılan ürünler her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir. • Bütün çalışanlar covid-19 ve hijyen uygulamaları konusunda eğitilmiştir. • Tüm birimlerdeki personel koruyucu kıyafet ve ekipmanlarla hizmet vermektedir. • Personelin sağlık kontrolleri düzenli olarak yapılmaktadır. • Otel girişlerinde tüm personel ve misafirlerin ateşleri ölçülerek, personel bilgileri kayıt altına alınmaktadır. • Covid-19 şüphesi taşıyan misafirler için karantina odası hazırlanmıştır. Şüphe taşıyan misafirler doktor kontrolü için karantina odasına alınır. Karantina odasına tüm hizmetler temassız (temiz havlu, çarşaf, yiyecek ve içecek servisi gibi) kapıdan yapılacaktır. • Açık havuzumuz alınan önlemler dahilinde vermektedir. • Masaj ve fitness hizmetleri alınan önlemler dahilinde faaliyet vermeye devam etmektedir. Odalar • Bir sonraki misafirin kullanımına sunulmadan önce odalar, minimum 12 saat havalandırılıp, dezenfekte edilmektedir. • Çok dokunulan kapı, dolap ve çekmece kolları, televizyon kumandası, ışık düğmeleri, klima paneli, asansör düğmeleri gibi alanların dezenfekte işlemine ayrıca özen gösterilmektedir. • Odalardaki vazo, kırlent, dergi gibi dekoratif ürünler kaldırılmıştır. • Minibar hizmeti devam etmektedir. Temassız İşlemler ve Giriş – Çıkış İşlemleri • Oda servisi siparişleri misafir odalarına girmeden sosyal mesafeyi koruyacak şekilde kapıdan verilip, boşlar kapı önünden alınmaktadır. • Yiyecek ve içecek hizmetleri misafirlerin isteğine bağlı olarak tek kullanımlık çatal, bıçak, tabak ve bardak ile sunulabilmektedir. • Tüm salonlar ve restoranlar sosyal mesafe kurallarına uygun, %50 oturma kapasitesi azaltılarak, masalar arası 1,5 m sandalyeler arası 60 cm olacak şekilde yeniden düzenlenmiştir. • Tuz, karabiber ve şeker tek kullanımlık ve paketlenmiş olarak misafirlere sunulmaktadır. • Misafirler restoran ve oda servisi menülerinin dijital dosyalarına QR kod ile ulaşabilmektedir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık menü de sunulmaktadır. • Restorana gelen misafirlerin girişte maske kullanmaları gerektiği hatırlatılarak, talepleri doğrultusunda kendilerine maske temin edilmektedir. • Restoran girişlerinde ve misafir masalarında dezenfektan bulundurulmaktadır. • Restoran ve servis alanları 1 saat aralıklar ile havalandırılmakta ve dezenfekte edilmektedir. • Masalar bir sonraki misafirin kullanımına sunulmadan önce en az 45 dakika boş bırakılmakta ve özel hijyen ürünleri ile dezenfekte edilmektedir. Masa örtüsü, yemek takımları, bardaklar, tek kullanımlık tuz ve karabiber steril bir şekilde masalara tekrar yerleştirilmektedir. • Restoran ve servis alanlarındaki tüm basılı tanıtım materyalleri, gazeteler ve dergiler kaldırılmıştır. • Genel alanlardaki ortak kullanımlı su sebilleri ve çay-kahve makinaları kaldırılmıştır. Su, çay ve kahve talep eden misafirlere servis kişisel koruyucu ekipman kullanan personeller tarafından sağlanmaktadır.
  • Genel Uyarılar

    Konum, haritalar ve otelin genel alanlara mesafesi mümkün olduğunca bilgi sunmak içindir. Bu bilgilerin kesinliği konusunda herhangi bir sorumluluk kabul edilmez. En güncel tam yerleşim bilgileri ve yönlendirmelerini temin etmek için doğrudan otel ile iletişime geçilmesi yolcunun kendi sorumluluğundadır. Rezervasyonu yapan kişi otelde konaklayacak tüm kişilerin isimlerini doğru bir şekilde girmekle yükümlüdür. Rezervasyonunuzu yaparken doğru e-posta adresinin ve transferler için doğru cep telefonu numarasının girildiğinden emin olmak kişinin sorumluluğundadır.

    Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler; başta tesis, Sağlık Bakanlığı, yerel kurumlar/otoriteler olmak üzere, ilgili kurumların Covid-19 ile ilgili olarak aldığı tüm tedbirlere uymak ve bu tedbirler kapsamında; başta HES Kodu olmak üzere kendilerinden talep edilen tüm bilgileri tesise vermek zorundadır. Tedbirlere uymayan misafirlere sunulacak bazı hizmetler sonlandırılabilir. Misafirlerin Covid-19 kapsamında alınan önlemlere uymaması halinde yaşanacak olumsuz durumlardan tesis ve ya Etstur sorumlu değildir.

    Misafirlerin sağlığını korumak amacıyla ilgili kamu kurumları tarafından alınan Covid-19 önlemleri kapsamında; misafirlerin tesise girişi sırasında HES Kodu sorgusu yapılacaktır. Tesis, sorgulama sonucunda tanılı veya temaslı misafirleri kabul etmeyebilir, izolasyon odasına alabilir, tesisten çıkışını isteyebilir veya ilgili kamu kurumlarının düzenlemeleri kapsamında gerekli görülen diğer işlemleri yapabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler, hem kendi sağlıklarını hem de kamu sağlığını korumak için tesise giriş öncesinde, konaklama süresince ve tesisten ayrıldıktan sonra Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenenler başta olmak üzere; Covid 19 kapsamında gerekli olan tüm tedbirleri uygulamaktan sorumludur. Sağlık problemi bulunan veya Covid-19 belirtilerine ilişkin şüphesi olan tüm misafirlerin, tesise giriş öncesinde sağlık kuruluşlarına başvurması gereklidir. Covid-19 sebebiyle misafirlerin uğradığı veya sebep oldukları zarardan kendileri sorumlu olup her ne sebeple olursa olsun,
Devamını Oku
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel
Sheraton Bursa Hotel

Çevre ve Konum

Çevre ve Konum

Yorumlar

Yorumlar

9.3 Mükemmel
Sheraton Bursa Hotel Tesise ait toplam  0 görüş mevcut