Eym Grup Turizm A Grubu Seyahat Acentası
info@eymgrupturizm.com Turkish English Arapça
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum

Labranda TMT Bodrum

Eym Turizm Öneriyor
Muğla, Türkiye

8.0İyi

%% 77 Tavsiye ediyor. Tavsiye ediyor. 0 Yorum
Güvenli Turizm Sertifikalı Otel

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından başlatılan Güvenli Turizm Belgelendirme Programı; tesislerin uygulamaları gereken sağlık ve hijyen kurallarının yanı sıra almaları gereken önlemleri kapsıyor. 
Güvenli Turizm Belgesi’ne sahip olmak isteyen tesisler; uluslararası standartlar göz önünde bulundurularak belirlenen sağlık ve hijyen kurallarının uygulanması hususunda yetkili denetim firmaları tarafından bir dizi denetime tabi tutuluyor. Denetimler düzenli aralıklarla tekrarlanarak kayıt altında tutuluyor.

Tesis Bilgileri

Tesis Bilgileri



Önemli Bilgiler

  • GİRİŞ SAATİ 14:00
  • ÇIKIŞ SAATİ 12:00
  • Yeme / İçme

    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde tüm soft içecekler, yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 saatleri arasında ücretsiz. Konsept harici tüm şişeli içecekler, lüks, delüks viski, konyaklar, şampanyalar ve enerji içecekleri ücretli. Taze sıkılmış portakal suyu ve ithal içecekler ücretli. Diyet büfe ve temalı büfe mevcut. Minibar, her gün kişi başı 0,5 lt su ile dolduruluyor.

    Yedi gece ve üzeri konaklamalarda a la carte restoranlar bir gün öncesinden rezervasyonlu ve ücretsiz. A la carte restoranlar, haftanın belirli günlerinde hizmet veriyor olup sadece yüksek sezonda servis veriyor.

    Coco Bar ücretli, Bianco Lobi Bar 10.00-00.00 saatleri arasında ücretsiz bu saatler dışında ücretli hizmet veriyor.

    Vegan beslenme tercihi olan misafirler için alerjen kodlarında “vegan tüketimine uygundur” simgesine yer veriliyor. Tesiste, glütensiz ekmek de sunuluyor.

  • Zest A la Carte Restoran - Deniz Ürünleri(Ücretli)

    Luigi's A la Carte Restoran(Ücretli)

  • Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

    Tesis çalışanları, etkili bir hijyen ve temizlik stratejisinin uygulanması için standart günlük eylemlerle covid-19'a karşı yeni hijyen alışkanlıkları ve süreçlerinde Ecolab ve Cristal'dan gerekli eğitimi alacaktır. Bunlar arasında; el yıkama, yeni temizlik ürünlerinin kullanımı, ortak genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve bir ekip üyesine veya herhangi bir misafire covid-19 teşhisi konması halinde alınması gereken prosedürler vardır.

    Tesis çalışanlarının kişisel hijyenleri ve otel süreçleri için kontrol listeleri, tüm personele sağlanacak ve gerektiğinde güncellenecektir. Bu kontrol listeleri, her hijyenik ilgi noktasının sürekli ele alınmasını sağlayacaktır.

    MP Otelleri, tesislerin ve çalışanların mevcut en iyi virüsten korunma ürünleri sunmalarını sağlamak için dünya çapında Ecolab ve Cristal ile çalışmaktadır. Bu nedenle, uygun bir tedarik zinciri kurulmuştur.

    Odalarda çalışan personeller, covid-19 ile mücadele için gerekli araçlarla donatılmıştır. Odalarda kaliteli dezenfektan ürünler kullanılmakta ve özellikle yüksek temaslı alanlara (kapılar, kumandalar, tuşlar, masalar, minibar, banyo muslukları, vb.) odaklanılmaktadır. Otel çalışanları, daha fazla bulaşma riskini azaltmak için bu süreç boyunca eldiven ve maske de kullanacaklardır.

    Tesiste genel kullanım alanlarının temizlenmesinde ve dezenfekte edilmesinde bir artış olacaktır. Bu tür temizlikler için, daha yüksek kalitede özel temizlik malzemeleri satın alınacaktır. Bu nedenle, ön büro alanları, genel alan duşları, asansörler ve yüksek temaslı yerlerin (kapı kolları, asansör düğmeleri, pos makineleri, ATM'ler vb.) temizliklerinde bir artış gerçekleşecektir. Tesisler genelinde periyodik dezenfeksiyonlar daha sık yapılmalıdır.

    Tesiste restoranlar ve barlar, sosyal mesafe kurallarına ve yerel yönetimin, zorunlu kıldığı sınırlı kapasiteye uyacaktır. Her büfeye hapşırmadan koruyucu ürünler yerleştirilmelidir. Spor salonlarında ve saunalarda, yerel sağlık örgütünün tavsiyelerine uyan, temizlik ve genel hijyen sağlamak için, özel kontrol listeleri ve prosedürleri olacaktır.

    Tesislerde yeni önemli bir anahtar strateji, yoğun kullanım noktalarında el dezenfektanlarının yaygınlığı olacaktır. Buna otel girişleri, restoranlar, koridorlar, spor salonları, SPA merkezleri ve asansörler dahildir.

    Tesis çalışanlarına işlerini yerine getirmeleri için sürekli bir eldiven ve maske tedarik edecektir. Bazı aktiviteler için, talep etme olasılığı yüksek olduğundan misafirler için her otel, bir dizi eldiven ve maske sipariş edilecektir

    Tesis girişlerine termal kameralar veya sıcaklık kontrol noktaları kurulacaktır.

    Tesiste misafir veya ekip üyelerine covid-19 bulaştığından şüpheleniliyorsa, bunun için de bir süreç geliştirilecektir.

    Tesiste kullanımın yoğun olduğu alanlarda, otel genelinde uygun alışkanlık ve kuralları açıklayan eğitici duvar yönlendirmeleri ve bilgilendirmeler yer alacaktır. Bu bilgilendirici içerik araçları, ilgili otel web sitelerinde dijital olarak da yerleştirilecektir. Misafirler için, sıça sorulan sorular ve kişisel hijyen yönlendirmelerinin yazılı hali, ayrıca misafir odalarında da bulunacaktır.

    Yoğun kullanılan personel alanlarında yeni ve gelişmiş hijyen kuralları uygulanacaktır. Bunlar arasında soyunma odaları, personel girişleri, mutfaklar, çamaşır odaları ve ofisler bulunmaktadır. ‘’Yüksek kaliteli temizlik malzemeleri, artan, periyodik dezenfeksiyonlar (yoğun kullanılan alanlara odaklanarak), sosyal mesafe teknikleri ve kolayca ulaşılabilen el dezenfektanları’’ planlanan gelişmiş temizlik direktiflerinden bazılarıdır.

    Tesisler gelişmiş bir su arıtma sürecinden geçecektir. Tüm bunlar, misafirler ve personellere, daha yüksek hijyen standardı sağlamak içindir.

    Daha Fazla Göster
  •  
  • Yeme / İçme

    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde tüm soft içecekler, yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 saatleri arasında ücretsiz. Konsept harici tüm şişeli içecekler, lüks, delüks viski, konyaklar, şampanyalar ve enerji içecekleri ücretli. Taze sıkılmış portakal suyu ve ithal içecekler ücretli. Diyet büfe ve temalı büfe mevcut. Minibar, her gün kişi başı 0,5 lt su ile dolduruluyor.

    Yedi gece ve üzeri konaklamalarda a la carte restoranlar bir gün öncesinden rezervasyonlu ve ücretsiz. A la carte restoranlar, haftanın belirli günlerinde hizmet veriyor olup sadece yüksek sezonda servis veriyor.

    Coco Bar ücretli, Bianco Lobi Bar 10.00-00.00 saatleri arasında ücretsiz bu saatler dışında ücretli hizmet veriyor.

    Vegan beslenme tercihi olan misafirler için alerjen kodlarında “vegan tüketimine uygundur” simgesine yer veriliyor. Tesiste, glütensiz ekmek de sunuluyor.

    Daha Fazla Göster
  •  
  • Restoranlar

    Zest A la Carte Restoran - Deniz Ürünleri(Ücretli)

    Luigi's A la Carte Restoran(Ücretli)

  •  
  • Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    10.00-18.00 Mares Bar (Annex Odalar tarafında)
    10.00-00.00 Paradiso Cafe Bar
    10.00-00.00 Bianco Lobi Bar (Bu saatler dışında ücretli)
    12.00-14.00 Öğle Yemeği
    12.00-17.00 Snack
    12.00-17.00 Gözleme
    12.00-17.00 Çay, Kahve ve Kek
    12.00-18.00 Taverna Bar
    14.00-17.00 Dondurma
    18.00-02.00 Coco Bar (Ücretli)
    19.00-20.00 Çocuk Büfesi
    19.00-21.30 Akşam Yemeği
    19.00-22.00 A la Carte Restoranlar
    23.30-00.30 Gece Çorbası

  • Plaj

    Denize sıfır konumdaki tesisin, 150 m uzunluğunda ahşap platformu ve 2 adet ahşap iskelesi bulunuyor. Plajda ve havuzda şezlong, şemsiye ve havlu ücretsiz.

  •  
  • Konum

    İçmeler mevkiindeki tesis; Bodrum merkeze 1 km ve Milas-Bodrum Havalimanı'na 35 km mesafede konumlanıyor.

  •  
  • Balayı

    Oda süslemesi
    Meyve sepeti ve şarap ikramı
    Müsaitlik doğrultusunda ücretsiz olarak bir üst kategori ücretsiz upgrade

    Not: Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.

  • Genel Uyarılar

    Tesisin tüm alanlarında kablosuz internet ücretsiz.

    Ek Bina odalar, ana binaya 100 m mesafede yer alıyor. Ortak alan ve ana binaya ulaşım köprü ile sağlanıyor.

    Labranda TMT Bodrum odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlıyor. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00. Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor. Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlı.

    Tesiste 3 engelli odası bulunuyor. Aile odaları veya bazı özel odalar haricindeki odalarda yapılacak 2+2 veya 3+1 konaklamalar, odada sıkışıklık yaratabilir ve verilen ilave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.

    Tesiste verilen Her Şey Dahil konaklamalar, akşam yemeği ile başlayıp, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü öğle yemeği ile son bulur.

    Konaklama yapılacak odanın, aile odası, süit oda (ve benzeri) gibi özel tip odalar olması halinde, konaklama yapacak misafirlerden herhangi biri otelden erken ayrılırsa ücret iadesi yapılmaz.



    Konum, haritalar ve otelin genel alanlara mesafesi mümkün olduğunca bilgi sunmak içindir. Bu bilgilerin kesinliği konusunda herhangi bir sorumluluk kabul edilmez. En güncel tam yerleşim bilgileri ve yönlendirmelerini temin etmek için doğrudan otel ile iletişime geçilmesi yolcunun kendi sorumluluğundadır. Rezervasyonu yapan kişi otelde konaklayacak tüm kişilerin isimlerini doğru bir şekilde girmekle yükümlüdür. Rezervasyonunuzu yaparken doğru e-posta adresinin ve transferler için doğru cep telefonu numarasının girildiğinden emin olmak kişinin sorumluluğundadır.

    Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler; başta tesis, Sağlık Bakanlığı, yerel kurumlar/otoriteler olmak üzere, ilgili kurumların Covid-19 ile ilgili olarak aldığı tüm tedbirlere uymak ve bu tedbirler kapsamında; başta HES Kodu olmak üzere kendilerinden talep edilen tüm bilgileri tesise vermek zorundadır. Tedbirlere uymayan misafirlere sunulacak bazı hizmetler sonlandırılabilir. Misafirlerin Covid-19 kapsamında alınan önlemlere uymaması halinde yaşanacak olumsuz durumlardan tesis ve ya Etstur sorumlu değildir.

    Misafirlerin sağlığını korumak amacıyla ilgili kamu kurumları tarafından alınan Covid-19 önlemleri kapsamında; misafirlerin tesise girişi sırasında HES Kodu sorgusu yapılacaktır. Tesis, sorgulama sonucunda tanılı veya temaslı misafirleri kabul etmeyebilir, izolasyon odasına alabilir, tesisten çıkışını isteyebilir veya ilgili kamu kurumlarının düzenlemeleri kapsamında gerekli görülen diğer işlemleri yapabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler, hem kendi sağlıklarını hem de kamu sağlığını korumak için tesise giriş öncesinde, konaklama süresince ve tesisten ayrıldıktan sonra Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenenler başta olmak üzere; Covid 19 kapsamında gerekli olan tüm tedbirleri uygulamaktan sorumludur. Sağlık problemi bulunan veya Covid-19 belirtilerine ilişkin şüphesi olan tüm misafirlerin, tesise giriş öncesinde sağlık kuruluşlarına başvurması gereklidir. Covid-19 sebebiyle misafirlerin uğradığı veya sebep oldukları zarardan kendileri sorumlu olup her ne sebeple olursa olsun, 
Devamını Oku
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum
Labranda TMT Bodrum

Çevre ve Konum

Çevre ve Konum

Yorumlar

Yorumlar

8.0 İyi
Labranda TMT Bodrum Tesise ait toplam  0 görüş mevcut